Sprawozdanie z wycieczki szkolnej

Dnia 26 maja 2015 roku klasa druga liceum wyjechała na wycieczkę do Wisły.. Szczególna jej rola uwydatnia się już w pierwszych latach nauki.Sprawozdanie to powstało po wycieczce szkolnej zorganizowanej w Szkole Podstawowej w Zegrzu Pomorskim.. Dnia 31 października b.r. całą klasą pierwszą ,,x'' wybraliśmy się autokarem na południowy wschód Polski pod opieką naszej wychowawczyni Pani X, aby zwiedzić przepiękne, jedyne w swoim rodzaju muzeum - zamek w Łańcucie.Przykład 2: Sprawozdanie z wycieczki Sprawozdanie z wycieczki - przykład.. 13 czerwca 2013 roku uczniowie naszej szkoły wraz z opiekunkami udali się na dwudniową wycieczkę do Warszawy.Wydarzenia Sprawozdanie z wycieczki klasowej do Zakopanego Szczegóły Opublikowano: wtorek, 24, czerwiec 2014 15:18 Do Zakopanego!. Zbiórkę zorganizowano o godzinie 8.30 na placu przed szkołą.. W skansenie widzieliśmy stare zabudowania sprzed wojny.Były tam zagrody wiejskie: chałupy, stodoły, studnie wykonane z drewna.. Łącznie ponad 40 uczniów.. Osoby, które już odwiedziły to miasto były zachwycone .Sprawozdanie z organizacji klasowych wycieczek szkolnych Wycieczki klasowe jest to jedna z najbardziej lubianych przez dzieci form uczestnictwa w życiu szkolnym.. Jechaliśmy dość długo.. Wycieczka szkolna do Wrocławia, Pragi oraz Kudowy Zdroju odbyła się w dniach 23- 27 maja 2016r..

Napisz sprawozdanie z wycieczki szkolnej lub rodzinnej.

We wstępie powinny się znajdować informacje o tym, kto tam był, gdzie, z kim.. Razem 25 osób : 2 wychowawców, 17 osób z klasy II a,.Wraz z panem Hieronimem Maderem oraz panią Agatą śochowską postanowiliśmy odwiedzić stolicę!SPRAWOZDANIE Z WYCIECZKI: *DZIEŃ 1: wtorek 7 czerwiec 2005 Nasza wycieczka zaczęła się oczywiście od podróŜy.. To pytanie ma już najlepszą odpowiedź, jeśli znasz lepszą możesz ją dodać"Wycieczka do Łańcuta'' - sprawozdanie z wycieczki.. Jako forma pracy dydaktyczno-wychowawczej jest bardzo ważnym elementem w całokształcie pracy szkoły.. W wycieczce tej uczestniczyły dwie grupy: uczniowie klas V-VI oraz uczniowie Gimnazjum.. Wycieczka do Torunia zaczęła się o godzinie 6.30 we wtorek 26 marca 2013 r. Pod szkołą spotkaliśmy się z naszymi paniami prowadzącymi zajęcia i panią kierownik Dorotą Żelazko.. Mnóstwo przygotowań, ustalań, ale jednak się udało!. W rozwinięciu opisujesz w jakim celu się tam wybraliście, co tam robiliście i taki ogólny opis.W wycieczce uczestniczyli uczniowie z klas 3-6 oraz ich wychowawcy.. Rolę przewodników przejęli tu zwyczajowo .1 SPRAWOZDANIE Z WYCIECZKI: Pomysł wyjazdu narodził się juŝ wiele miesięcy wcześniej..

Kierownikiem wycieczki była Pani Joanna Groth.

ZSZ I GIMNAZJUM SOSW TCZEW.. Brali w niej udział uczniowie Zespołu Szkół w Czeczewie.. Uczniowie klasy IB « poprz.. Cele wycieczki Poznanie ciekawych miejsc pod względem przyrodniczym i krajobrazowym Gminy Świątki, Rozwijanie .W sprawozdaniu z wycieczki, lub w sprawozdaniu z czegokolwiek musi być wstęp, rozwinięcie i zakończenie.. Wycieczka rozpoczęła się 5 czerwca o godzinie 8.00.. Po drodze zatrzymaliśmy się w Golubiu - Dobrzyniu.. nast.68% Sprawozdanie z klasowej wycieczki do teatru ("Moralność Pani Dulskiej") 72% Sprawozdanie z wycieczki klasowej do Warszawy.. Na zbiórkę stawiliśmy się wraz z klasą 4e oraz wychowawcami.. Zwiedzanie Warszawy rozpoczęto od wizyty w Liceum im.. Podniosłam poziom akceptacji społecznej naszej .Wycieczki szkolne - propozycje, opisy, sprawozdania itp. Wszyscy zgodnie uznaliśmy wyjazd za bardzo udany.. Obok domów znajdowały się warzywno-ziołowe ogródki otoczone płotami z drewna lub chrustu.Home » "Jak przygoda to tylko w Warszawie" - sprawozdanie z wycieczki szkolnej "Jak przygoda to tylko w Warszawie" - sprawozdanie z wycieczki szkolnej.. Po sprawdzeniu listy obecności i kontroli autobusu przez policję wyruszyliśmy w .Sprawozdanie z wycieczki szkolnej do teatru i biblioteki uniwersyteckiej..

Tam zwiedzaliśmy zamek.Sprawozdanie z wycieczki do Torunia.

Jednocześnie oświadczam, iż zapoznałam(em) się z regulaminem wycieczki.Sprawozdanie z wycieczki szkolnej.. Wycieczki szkolne - Publikacje nauczycieli Używamy plików cookie i zbieramy dane m.in. w celach statystycznych i personalizacji reklam.Sprawozdanie z wycieczki szkolnej do Warszawy - wycieczka do Warszawy.. W naszej szkole tradycją jest, że trzecie klasy gimnazjalne jadą na dwie wycieczki w ciągu roku szkolnego.. Na początku kwietnia podczas lekcji wychowawczej rozgorzała dyskusja na temat Krakowa.. Towarzyszyli im opiekunowie- panie: Lucyna Lisowska, Elżbieta Kajca oraz Joanna Karpińska.. Dzięki tej wycieczce poczyniłam próby integracji nie tylko środowiska szkolnego, ale i wielopokoleniowego społeczeństwa.. W dniach 5 - 7 VI 2014 r. uczniowie z klas IV - VI miło spędzili czas na wycieczce.. Te słowa padły w maju z ust trzecioklasistów i wszyscy zaczęliśmy odliczać dni, aż w końcu nadszedł upragniony przez wszystkich 8 czerwiec - dzień wyjazdu.SPRAWOZDANIE Z WYCIECZKI INTEGRACYJNEJ.. Nam, czyli uczniom, to nie przeszkadzało, poniewaŜ mogliśmy wykazać się skrytymi muzycznymi talentami.W dniach 5 i 6 czerwca wybraliśmy się na wycieczkę autokarową do Torunia.. TEMAT : Dziedzictwo historyczno - kulturowo.. 74% Sprawozdanie z wycieczki klasowej do Zamku Królewskiego na Wawelu; 81% Sprawozdanie- Napisz sprawozdanie na podstawie zapisków w dzienniku.„Nasza rowerówka" - opis Dnia 23 września 2006 r. odbyła się wycieczka rowerowa organizowana przez Szkolne Koła Turystyczne przy Szkole Podstawowej i Gimnazjum Świątkach..

Z niecierpliwością oczekujemy kolejnej wspólnej wycieczki.

W pierwszym semestrze zwyczajowo udajemy się do Warszawy.Warszawa da się lubić.27 września 2011 roku młodzież z naszego gimnazjum wraz z opiekunami i delegacją z Niemiec, która gościła w naszej szkole, udała się na dwudniową wycieczkę do Warszawy.. Okazało się, że większość z nas nie była jeszcze w dawnej stolicy Polski.. Celem wyjazdu zorganizowanego w ramach omawiania lektury szkolnej było poznanie miasta oraz realiów życia w okupowanej Warszawie.. Trwała trochę dłuŜej niŜ przewidywano, bo nasz kierowca jechał zgodnie z przepisami.. Spektakl .W porównaniu z ubiegłymi latami średnia na ucznia wzrosła np. w 2010/2011 semestr zimowy najwyższa średnia klasowa= 6 w klasie 2 b, w roku 2012/2013 - 7,8 w kl. 5 b, obecnie wynosi 9,6 - w klasie 2b.Utrzymuje się więc wyraźnie tendencja wzrostowa.Obejrzeliśmy także dekoracje z dawniejszych przedstawień- dziewczynkom, z wiadomych względów, najbardziej przypadła do gustu ogromna garderoba z tysiącem strojów z różnych epok, w rozmaitych stylach, niezwykle szykownych, które w ubiegłych latach były strojami scenicznymi, a dziś można je wypożyczać z teatru.Description of a school trip Last year my class went to London for a school trip.. Wszyscy uczestnicy przyszli punktualnie.Sprawozdanie z wycieczki szkolnej do Krakowa - wycieczka do Krakowa.. Najpierw zwiedzaliśmy Centrum Astronomiczne w Piwnicach pod Toruniem, które umieszczono w zabytkowym XIX-wiecznym dworze.Sprawozdanie z wycieczki.. Głównym celem wyjazdu było pogłębienie dotychczasowej teoretycznej wiedzy historycznej i społecznej gimnazjalistów poprzez bezpośredni kontakt z „żywą historią".w wycieczce szkolnej _____ (termin i trasa wycieczki) Wyrażam zgodę na przeprowadzenie wszelkich niezbędnych zabiegów lub operacji w stanach zagrażających życiu lub zdrowiu mojego dziecka..